THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Ε.Σ.Π.Α! (Εύκολα Σε Πατάω Αδαή)


Εγώ έμαθα από ΕΣΠΑ, εσύ ξέρεις από ΕΣΠΑ? Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από Ε.Σ.Π.Α? Μεγάλη διαφήμιση από όλα τα κανάλια της τηλεόρασης. Κάθεσαι κι εσύ και ψάχνεις να δεις τι είναι πάλι αυτό το Ε.Σ.Π.Α. Όπως λέει και η διαφήμιση, ‘τώρα όλοι ξέρετε από ΕΣΠΑ’. Δεν μπορούσα λοιπόν να μείνω στα σκοτάδια εγώ! Ψάχνω, ρωτάω, μαθαίνω, ότι αυτό το πράγμα είναι καλό για τους πολίτες της Ελλάδας, και ότι κάθε πολίτης μπορεί να κάνει χρήση του προγράμματος αυτού, και να κάνει ότι επιχείρηση θέλει, γιατί το ΕΣΠΑ θα τον βοηθήσει και θα τον στηρίξει οικονομικά. Δηλαδή θα βάλει τα περισσότερα χρήματα! Εδώ κάνουν ΑΑΑ!! «Μπράβο ρε παιδί, κι εμείς οι πτωχοί θα δούμε φράγκο στην τσέπη μας!» Ορίστε? Τι θέλεις? Λεφτά? Για επιχείρηση? Γιατί ποιος νομίζεις ότι είσαι? Εδώ σου λέει, το λέει καθαρά. Θα πάρεις μόνο το 51%! Το άλλο 49% το βάζεις από την τσέπη σου. Και που είσαι, πρώτα τα βάζεις όλα και μετά σου δίνω κι εγώ το 51%. Πρέπει πρώτα να δω πως πάει η δουλειά, δεν μπορώ να πάρω γουρούνι στο σακί! Τι μου λέτε ρε εσείς οι από πάνω? Ότι για να κάνω ένα μαγαζί, που θα στοιχίσει 100,000 ευρώ, θα πρέπει να βάλω τα 49 χιλιάρικα εγώ και να μου δώσεις εσύ τα 51 χιλιάρικα? Κι αυτά αφού πάρω ένα δάνειο(μην πω και δύο) για να τα καλύψω και μετά μου τα δίνεις? Ρε πάτε καλά? Αν είχα εγώ 49,000 ευρώ θα περίμενα εσένα? Ρε, τι θα κάνετε με τους απολυόμενους της Balkan Export, της ΒΙΑΜΥΛ, της ΕΛΛΕΝΙΤ, και τόσες πλεκτοβιομηχανίες που φεύγουν Βουλγαρία? Για αυτόν τον κόσμο δεν έγινε το ΕΣΠΑ? Μόνο για αυτούς που έχουν λεφτά? Που να βρει ο απολυόμενος του πλεκτηρίου 49,000 ευρώ? Τον φτωχό βοηθάμε, όχι αυτόν που τα έχει! Εδώ έπρεπε να το κάνετε αλλιώς! Να δώσετε τα λεφτά στον κοσμάκη, όπως οι τράπεζες. Πάρε λίγα να ξεκινήσεις και με κάθε έλεγχο θα σου δίνω κι άλλα. (Γιατί είμαστε και απατεώνες, μπορεί να πάρεις το χρήμα και να φύγεις, χωρίς να κάνεις δουλειά, κι αυτό το ξέρουν καλά αυτοί πως γίνετε). Άρα δεν απευθύνεσαι σε κοσμάκη αλλά από Βαρδινογιάννη και πάνω. Πόσοι θα είναι πάλι αυτοί που θα φάνε, ποιος ξέρει! Εγώ έμαθα από ΕΣΠΑ, εσύ ξέρεις από ΕΣΠΑ?

0 θεικα σφαλματα: