THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

Δρόμοι...και Πεζοδρόμια.


Καλά παιδιά, έχω δει δρόμους και δρόμους. Έχω πάει Αμερική(κάνω και λίγο το κομμάτι μου τώρα), έχω πάει Κάτω Χώρες(πραγματικά είναι κάτω αλλά πολύ πάνω σε όλα τους), έχω πάει Αραβικές χώρες,όπως Dubai, (άλλη αριστοκρατία εκεί). Τι να κάνω αγάπη μου, δε με λένε τζάμπα Έλληνα κροίσο με 9 γράμματα..! Τέλος πάντων, έχω δει όπως σας είπα δρόμους και δρόμους. Από τους τεράστιους δρόμους της Αμερικής μέχρι το δρομάκι που είναι για τα ποδήλατα στην Ολλανδία, και τα πεζοδρόμια. Φτάνουμε λοιπόν και στην Έλλαδα! Ααα μάλιστα! Εδώ δίνεις ρέστα. Τι δρόμους, τι πεζοδρόμια, τι πάρκιν, τι δεντροφυτείες, τι παιδικά πάρκα, άλλο να το λέω κι άλλο να ΜΗΝ τα βλέπεις! Έχουμε φτάσει σε σημείο να περπατάμε καταμεσής του δρόμου. Αλήθεια που είναι τα πεζοδρόμια? Θυμάμαι πολύ καλά ότι κάτω από το σπίτι μου είχε πεζοδρόμιο, κι εδώ κοντά στη γειτονιά μου είχε πεζόδρομο. Τι έγινε ρε παιδιά? Γιατί περπατάω στο δρόμο? Γιατί με το που σκάει αυτοκίνητο προσπαθώ να χωθώ κάπου ανάμεσα αυτοκινήτου και πεζοδρομίου? Γιατί με κορνάρουν όλοι και φωνάζουν κιόλας: Από το πεζοδρόμιο κυρά μου! Κεριά και λιβάνια καθίκι &*#$. Ποιό πεζοδρόμιο ρε? Αφού είσαι εσύ επάνω, εγώ που να πάω? Δεν υπάρχει πεζοδρόμιο για πεζοδρόμιο χωρίς να έχει παρκαρισμένα αυτοκίνητα! Δεν υπάρχει δρόμος χωρίς διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα! Και φωνάζεται σε μας τους πεζούς? Που δεν μπορούμε να περάσουμε από ένα πεζοδρόμιο στο άλλο ακόμη και από τα φανάρια? Και το ποιό ωραίο είναι ότι ο Δήμαρχος της πόλης μου, έχει πάρει μηχανές για να καθαρίσουν τα πεζοδρόμια από τις τσίχλες! Ποιά πεζοδρόμια Δήμαρχε? Τον μόνο χώρο που έχει η Θεσσαλονίκη για να καθαρίσεις είναι η Αριστοτέλους. Να φεσωθώ τόσα εκατομμύρια για το κέντρο μόνο δε λέει. Θέλω να είμαι μια του πεζοδρομίου! Τώρα είμαι μια του δρόμου! (πληρώνω που πληρώνω τις χαζομηχανές του Δημάρχου, να μην τα βγάζω κιόλας τα φράγκα?) Όχι η φωτό δεν είναι από Ελλάδα είναι απο το York της Αγγλίας. Κροίσος 9 γράμματα........

1 θεικα σφαλματα:

Andria Andria είπε...

Πεζοδρόμιο; Εμμμ... πεζοδρόμιο..; Γιατί πάντα μιλάτε με ορολογίες που δεν καταλαβαίνω;;;