THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Είσαι και μαρτυριάρα……..


Ακούστε πράγματα: «Μαρτύρησα στον γαμπρό μου, ότι το παιδί του δεν είναι δικό του, αλλά το έκανε η κόρη μου με άλλον, και τώρα δεν μου μιλάνε, ενώ αυτός την συγχώρησε.» Το ακούσατε? Βγήκε μια γυναίκα στην τηλεόραση, για να ζητήσει τη γνώμη ειδικών, σε αυτό που ‘έπαθε.’ Δεν της μιλάνε τα παιδιά, αυτό έπαθε. Τι λες κυρά μου? Βγαίνεις στην τηλεόραση και λες τον ‘πόνο’ σου για να σου δώσουν δίκιο? Δηλαδή κατά την άποψή σου, ποιο είναι το δίκιο? Ενώ εσύ έκανες ένα ‘καλό’, αυτά τα γαϊδούρια δεν σου μιλάνε? Μα έχει τρελαθεί τελείως ο κόσμος? Ξέρεις τι έκανες στο ‘παιδί σου’? Δεν ξέρω αν το θυμάσαι κυρία μου, αλλά πήγες στον γαμπρό σου και του είπες ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η γυναίκα του όχι μόνο τον απάτησε αλλά και το παιδί είναι αλλουνού! Έθαψες το ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ!!! Με καμία δύναμη δεν εννοώ ότι αυτό που έκανε η κόρη σου είναι σωστό. Κι ίδια, επειδή το ήξερε ότι δεν ήταν σωστό, ήρθε και το είπε σε σένα, στην ΜΑΝΑ της! You know? ΜΑΝΑ-ΜΑΝΑ-! Η ΜΑΝΑ είναι χρυσό πάπλωμα! Παίρνεις το παιδί σου και του λες, ‘αγάπη μου αυτό που έκανες δεν είναι καθόλου σωστό, και δεν νομίζω να σε μεγάλωσα με τέτοιες αρχές, αλλά τώρα θα το κρατήσουμε μυστικό εφόσον δεν έχει καταλάβει κανείς τίποτα, αλλά δεν θα σου το συγχωρήσω έτσι και το ξανακάνεις. Εμένα τότε να με ξεχάσεις, δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω τον άντρα σου και πολύ περισσότερο τον εαυτό μου.’ Ενώ εσύ τι έκανες? Το αντίθετο! Ήθελες να χωρίσουν? Τι περίμενες ότι θα γινόταν? Τι ήθελες, δεν κατάλαβα! Ρε μπας και είχες βάλει στο μάτι τον γαμπρό σου και ήθελες να τον παρηγορήσεις μετά από τον χωρισμό του από την κόρη σου? Ευτυχώς που δεν έγινε το δικό σου, και τα παιδιά είναι μαζί. Άσε που μπορεί να το είχε καταλάβει η κόρη σου, ότι κοιτάς κάπως τον άντρα της, και σου έριξε δόλωμα, να δει τι θα κάνεις, κι εσύ έπεσες μέσα. Αχ....είσαι και μαρτυριάρα....

0 θεικα σφαλματα: