THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Άνθρωποι....Άνθρωποι!!




Έχω δει πολύ κόσμο τελευταία, κι όχι μόνο γνωστούς αλλά και άγνωστους, και από την τηλεόραση. Ναι. παρακολουθώ τους ανθρώπους γενικά. Βλέπω τι τους προβληματίζει και τι όχι. Τι τους ευχαριστεί και τι όχι. Το τι ακούν, τι καταλαβαίνουν και τι λένε. Ο Έλληνας γενικά έχει τρία προβλήματα: Τι θα φάει, πως θα κοιμηθεί και τι θα αρπάξει ο κ...λος του. Δεν άκουσα από κανέναν να νοιάζεται που πάει η χώρα. Γιατί βγαίνουν πάντα να κυβερνήσουν οι ίδιοι και ίδιοι! Ποιοί είναι αυτοί που καθορίζουν το μέλλον μου? Όλοι βρίζουν το κυβερνών κόμμα, αλλά είναι αυτοί που το ψήφισαν. Τι σας έταξαν προεκλογικά και δεν σας το έκαναν μετά, και τους βρίζετε? Γιατί να τους φάω κι εγώ όμως στη μάπα τώρα που το μετανιώσατε? Οι γέροι ενδιαφέρονται μόνο για την σύνταξή τους, και οι νέοι, γιατί δεν έχουν ακόμη διοριστεί. Οι ενδιάμεσα, έχουν εξωσυζυγικές σχέσεις,(άντρες, γυναίκες) δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με τα κοινά. Ρωτάνε μία κυρία από την Κατερίνη, την γνώμη της για τον Βουλευτή Κουκοδήμο. Απάντηση: Δεν ξέρω τι έκανε ή τι θα κάνει, αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι πήγα να πληρωθώ σήμερα και μου κόψανε 12 ευρώ. Και ρωτώ εγώ, από αυτούς τους ανθρώπους καθορίζεται το μέλλον μου? Γιατί δεν αναρωτήθηκε ποτέ κανείς, γιατί δεν έχουμε μία αυτοκινητοβιομηχανία κι εμείς? Ποιος αποφάσισε να μην έχουμε βιομηχανίες γενικά? Από τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο έχουν γίνει πράματα και θάματα στα άλλα κράτη, με τις ίδιες ζημιές και τα ίδια προβλήματα. Γιατί γίνανε κράτη όλοι αυτοί κι εμείς είμαστε ακόμη μία μειονότητα μέσα στην ίδια μας τη χώρα? Έλεος πια! Άνθρωποι, ξυπνήστε! Εγώ τι να σου κάνω μόνο, ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη! Λες του Έλληνα θα αυξηθούν όλα, κι αντί να μην αγοράσει τίποτα, σε σημείο να τους χαλάσουν όλα και να τα πετάξουν, αυτός πάει και αγοράζει τα πάντα εις τριπλούν, αφενός να μην του λείψει τίποτα, αφετέρου για να μην αυξηθούν κι άλλο. Γι αυτό πήγαν τα άλλα κράτη μπροστά. Είπες σε Ολλανδό ότι αυξάνεται ο καφές? Κανείς μα κανείς δεν θα πάρει καφέ σε σημείο που θα το κατεβάσουν ακόμη πιο κάτω από την αρχική του τιμή. Είναι ενωμένοι όμως. Εμείς είμαστε αλλού ντ'αλλού. Πως θα βγάλουμε τα μάτια μας πιο βαθιά, πως θα ρουφιανέψουμε, τέτοια χαριτωμένα δηλαδή. Άνθρωποι....Άνθρωποι!!

0 θεικα σφαλματα: