THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Ελέφαντας?....Απόδειξε το!


Σας έχει τύχη να σας κατηγορούν για κάτι που δεν κάνατε? Κι αν ναι, πως βρήκατε το δίκιο σας? Χρειάστηκε να αποδείξετε ότι δεν είστε ελέφαντας, η απλά η αλήθεια βγήκε μόνη της στο φως? Εγώ πάντως δε βλέπω φως στο τούνελ, με αυτήν που έμπλεξα. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Μια καλή πρωία έρχεται κάποιος από το Αστυνομικό Τμήμα και μου λέει, να περάσω από το τμήμα γιατί έχω μια καταγγελία εις βάρους μου. Ορίστε? Γιατί? Τι έκανα? Καμία απάντηση, θα μάθαινα από το Τμήμα! Πάω εκεί, και μου λένε ότι χτύπησα κάποια με το αυτοκίνητό μου. Ε? ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ? Κόκκαλο εγώ! Όχι δεν εννοούσαν ότι την πάτησα και την άφησα αιμόφυρτη,(όπως κατάλαβα κι εγώ), ούτε ότι την τράκαρα και δεν έδωσα τα στοιχεία μου, (όπως δικαίως ξαναρώτησα, γιατί δεν κατάλαβα ακόμη τι έγινε!)Αλλά βγήκα λέει από το αυτοκίνητο και την έδειρα! Ξανά κόκκαλο εγώ! Τι έγινε ρε παιδιά? Από πού μου ήρθε η κεραμίδα? ΕΓΩ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ!!! Ο άντρας μου έχει το αυτοκίνητο στη δουλειά καθημερινά, και μάλιστα δουλεύει εκτός πόλεως, (περί τα 50 χλμ.)πότε πήγε στη δουλειά, πότε γύρισε, πότε έδωσε το αυτοκίνητο στην γκόμενα,( αφού δεν ήμουν εγώ στο τιμόνι, άρα παίζει γκόμενα)και γιατί δεν οδηγούσε αυτός? Καταλαβαίνετε ότι δεν είπα τίποτα άλλο και έφυγα χωρίς να ξέρω που πάω! Πως δεν κατάλαβα τόσο καιρό τι γίνετε? Πόσο καιρό είναι μαζί της? Γιατί να το κάνει, δεν υπήρχε ούτε σκιά στη σχέση μας.(Ή υπήρχε και δεν το ήξερα εγώ?)Χιλιάδες ερωτήσεις, χωρίς απαντήσεις. Όταν ήρθε το βράδυ σπίτι, (ήθελα να το παίξω πολιτισμένα, αλλά που να βγει ο πολιτισμός τέτοια ώρα?)μόνο που δεν του είχα ετοιμάσει τα πράγματα για να τον στείλω στην μάνα του. Έμεινε να με κοιτάει σαν να έλεγε: πας καλά? Πότε τα έκανα εγώ όλα αυτά? Και να χτυπιέται ο Χριστιανός, ότι όλα όσα του καταμαρτυρώ είναι ασύστολα ψεύδη, κι ότι η γυναίκα αυτή είναι τρελή, που είδε το δικό μας αυτοκίνητο στο δρόμο. Περνώντας λίγο ο καιρός, και χωρίς να μου έχουν φύγει τα νεύρα,(ακόμη ήμασταν σε διάσταση)με καλούν σε αντιπαράθεση με την εν λόγου ‘κυρία’ που συνέχισε στην μήνυση της. Με το που πάω να ρωτήσω, πως είναι αυτή η γυναίκα που είδε στο αυτοκίνητο του άντρα μου, πετάγεται η εν λόγου ‘κυρία’ και λέει: Αυτή είναι! Αυτή με χτύπησε! Και δείχνει εμένα.(Πάλι κόκκαλο εγώ)! Τι έγινε ρε παιδιά, πάλι? Εκεί που πάω να πιάσω λαβράκι, και να αποδείξω στον κύριο γόη, ότι τώρα θα βγουν οι πομπές του στη φόρα, πετιέται εκείνος και μου λέει: Το βλέπεις που είναι τρελή? Τι να σας πω παιδιά, από τότε έχω μπλέξει, και δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας! Μία συμβουλή! Μην πηγαίνετε πουθενά χωρίς να έχετε μάρτυρες! Δεν ξέρετε τι σας ξημερώνει….

0 θεικα σφαλματα: