THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Αφροδίτη στο Λέων....Άρης στο Ταύρο!!!......


Η Αφροδίτη μου είναι στον Λέοντα κι ο Άρης μου στον Ταύρο! Μάλιστα. Δεν το ήξερα! Όταν έχεις Αφροδίτη στο Λέοντα διαθέτεις κορμοστασιά με έναν αέρα μεγαλοπρέπειας. (Κοίτα παγόνι). Αξιώνεις το θαυμασμό, την πίστη και τη γενναιοδωρία από τον σύντροφο που έχεις επιλέξει.(Δε θα σε κάνει τάρανδο,λέμε τώρα). Λατρεύεις τη χλιδή και τις εκδηλώσεις αποδοχής!(Έλα ρε, νόμιζα ότι όλοι το κάνανε αυτό). Όταν φλερτάρεις αναδεύεις ασυνείδητα τα μαλλιά σου!!( Τα κάνεις μπουκλάκια μάλλον). Η εξωτερική ομορφιά και η κοινωνικότητα σε εξιτάρουν.(Ενώ όλοι οι άλλοι θέλουν έναν Κουασιμόδο δίπλα τους). Το πάθος κι ο σεβασμός είναι απαραίτητα στοιχεία για να λειτουργήσεις μέσα σε μια σχέση.(Γι αυτό δεν έχεις σχέση, που να τα βρεις αυτά?) Όταν σε αγνοούν ή δεν σε εκτιμούν, η καρδιά σου ραγίζει αλλά φεύγεις πάντα με το κεφάλι ψηλά!!( Είμαι κυρία εγώ,όχι σαν μερικές-μερικές). Τι λες ρε παιδί μου!!


Ο Άρης μου είναι στον Ταύρο. Δηλαδή, είμαι μια γυναίκα που νιώθει ακατανίκητη έλξη από άνδρες που έχουν όχι μόνο την προνοητικότητα να συλλάβουν μια φιλόδοξη ιδέα, αλλά και να την πραγματοποιήσουν αποτελεσματικά.(Τι νόημα θα είχε αν δεν την πραγματοποιούσαν?) Έχω πλήρη συναίσθηση του ρόλου μου και μπαίνω συχνά στα <<παπούτσια>> του θηλυκού που πρέπει να κατακτηθεί.(Φοβάμαι λίγο μη μου στενεύουν αλλά αυτά έχει η κατάκτηση.) Συνεχίζω!! Μολονότι είμαι δυναμική με ισχυρή θέληση, επιθυμώ ένα ισχυρό αρσενικό στο πλευρό μου που θα κυριαρχεί.(Χαμός θα γίνετε, δεν το συζητώ).Είμαι αισθαντική και υπαινικτική και εκδηλώνω τον ερωτισμό μου, όχι με εξωστρεφή, προφανή, τρόπο αλλά υπόγεια και κρυφά. (Μια άλλη Μάτα Χάρι, ας πούμε).Όταν νιώσω σιγουριά, απελευθερώνω από μέσα μου έναν πολύ εκρηκτικό, ερωτικό εαυτό.(Με άλλα λόγια, όταν ακούτε για έκρηξη, να ξέρετε ότι είναι ο ερωτικός μου εαυτός).

Τώρα που τα έμαθα όλα αυτά, ΝΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΩ!!!! ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ!!!

Όποιος από σας θέλει να μάθει για τον Άρη του ή την Αφροδίτη του, να στείλει ημερομηνία και έτος γέννησης, κι αν είναι άντρας ή γυναίκα. Θα σας τα πω όλα, μήπως μάθετε κι εσείς τον εαυτό σας.

0 θεικα σφαλματα: