THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Το γέλιο μας...για σήμερα!!

Μπήκε σ ένα μπαρ μια κοπελάρα ξανθιά, ψιλή με τέλειες αναλογίες και φοβερό λίκνισμα στο βάδισμα!! Από μακριά ένας τύπος αμέσως την εντόπισε, και την πλησίασε, για να της προσφέρει ένα ποτό και να πιάσει την κουβέντα! Μόλις έφτασε κοντά της βλέπει ότι από πρόσωπο είναι χάλια!! Αφού της πρόσφερε ποτό και πιάσανε την κουβέντα, τη ρωτάει: "Πως έφτιαξες ένα τόσο τέλειο κορμί?". "Με την κολύμβηση" του λέει εκείνη. "Και το κεφαλάκι δεν το βουτούσες μέσα?"


Βρέθηκαν τρεις μεγάλη σε ηλικία άνθρωποι σ ένα καφενείο και τα λέγανε. Οπότε λέει ο ένας γεράκος."Τι να σας πω, πήρα να διαβάσω ένα παραμύθι στην εγγονή μου, και παρόλο που έβαλα και γυαλιά, δεν κατάφερα να διαβάσω. Ποιος, εγώ, που έβλεπα βελόνα στα άχυρα!!Δε βλέπω πια." "Άσε, λέει ο δεύτερος. Πήγα σ ένα φίλο μου που μένει στον τρίτο όροφο, και δεν μπορούσα να ανέβω τη δεύτερη σκάλα. Ποιος, εγώ, που έτρεχα σε Μαραθώνιο." "Τι να πω κι εγώ, λέει ο τρίτος. Έχω μια κοπέλα Ρωσίδα για τις δουλειές, όπως ξέρετε, πήγα και την χάιδεψα από πίσω, και μου λέει η Ρωσίδα:"Πάλι κύριος Τάσος? Τέταρτη φορά σήμερα?" "Τι να πω βρε παιδιά, πολύ ξεχνάω".!!

0 θεικα σφαλματα: