THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Κάτι κάνω λάθος!! Δεν μπορεί.....


Βρε παιδιά, εσείς έχετε αναρωτηθεί αν κάτι κάνετε λάθος? ΄Όχι σε κάτι συγκεκριμένα, γενικά λέμε τώρα!!!Αν έπρεπε να ήσασταν κάπου, και βρεθήκατε αλλού! Αν ήσασταν καλλιτεχνική φλέβα, και καταλήξατε λογιστής!(Δεν έχω τίποτα με τους λογιστές, άλλωστε είμαι μια από αυτούς).Όλος αυτός ο πρόλογος γίνετε φυσικά για να καταλήξω κάπου! Είχα ακούσει για μια κοπελίτσα, ξανθιά και ναζιάρα, που λέει τον καιρό στο κανάλι STAR. Ναι, όπως όλοι καταλάβατε λέω για την Πετρούλα! Εχθές λοιπόν, την είδα!! Πραγματικά πολύ ναζιάρα, με το κοντό φουστάκι που ΌΛΟΙ περιμένουν να σηκωθεί, με το ελαφρύ αεράκι που ρίχνουν επάνω της! Κι όσο αυτή έλεγε για την γλυκού λα Αττικούλα και την ομορφούλα φιλενάδα, την Θεσσαλονικούλα, εγώ έψαχνα να βρω, τι λάθος έκανα, πότε το έκανα, κι αν με παίρνει να το διορθώσω!! Ιδικά όταν είπε κι αυτό το: "Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα", εγώ μόλις άρχισα! Καλά, δεν μπορούσα να το σκεφτώ κι εγώ? Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις κάτι τέτοιο? Γιατί σκοτώνομαι στη δουλειά? Και άντε, ας σκοτώνομαι, γιατί δεν αμείβομαι? Για να βγάλω εγώ, αυτά που θα βγάλει αυτή, η καμμένη ξανθιά σε δύο χρόνια, πρέπει να δουλέψω 35 χρόνια (και μάλιστα με καλό μισθό, όχι 700 ευρώ). Δεν έχω τίποτα με την κοπελίτσα, με τον εαυτό μου τα έχω!! Αυτή με την τρελλίτσα της κάνει την καλή τσα της, εμείς τι κάνουμε? Δεν μπορεί....κάτι κάνω λάθος!!

0 θεικα σφαλματα: