THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Προιστάμενοι? Πεταμένα λεφτα.

Κάποιοι από εσάς όλους θα έχει προϊστάμενο, δεν μπορεί να είσαστε όλοι τυχεροί και να μην έχετε! Εγώ δηλαδή γιατί έχω? Βέβαια δεν θεωρούμαι και η πιο τυχερή της παρέας αλλά δεν έχω παράπονο,κάτι πήγε και σε μένα καλά. Όχι βέβαια ο προϊστάμενος ,τα είπαμε αυτά. Λοιπόν, δεν μπορώ να καταλάβω πως μερική άνθρωποι βγάζουν λεφτά από το πουθενά. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν έχει ιδέα από εργατικά θέματα. Του λες "ο κάθε εργαζόμενος δικαιούται 26 ημέρες ασθενείας το χρόνο." Που σημαίνει σε απλά ελληνικά πως αν "αρρωσταίνω"κάθε μήνα από 3 μέρες, εσύ κύριε εργοδότα μου πρέπει να μου πληρώσεις την ασθένεια. Πληρώνει τα ένσημα των 3 ημερών αλλά σε λεφτά παίρνω 1 και 1/2 ημερομίσθια Ως εδώ καλά? Έρχεται λοιπόν ένας ταλαίπωρος Έλληνας εργαζόμενος και μου φέρνει ασθένεια 5 ημερών. Του οποίου σημαίνει ότι ο εργοδότης πληρώνει τις πρώτες 3 ημέρες , τις άλλες 2 με το κατώτερο ημερομίσθιο το Ι.Κ.Α και την διαφορά πάλι ο εργοδότης. Πάει αυτό το κατάπιε ο προϊστάμενος μου, αν και δεν του άρεσε αυτό. Όπως θα καταλάβατε δεν λέω για τον εργοδότη, για τον προ ιστάμενο λέω. Λες και θα τα πλήρωνε από την τσέπη του ο γελοίος. Τον άλλο μήνα ο ίδιος ταλαίπωρος έφερε άλλες 5 μέρες ασθένεια. Ποιος είδε το Θεό και δεν το φοβήθηκε Άρχισε να τσιρίζει ότι αυτό δεν γίνετε και να πάει στο Ι.Κ.Α να πληρωθεί, κι ότι εδώ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και κάτι χαζομάρες άλλες που βγήκα έξω από τα ρούχα μου." ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΤΈΡΑΣ!!!!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΟΎΤΕ Ν΄ΑΡΡΩΣΤΉΣΟΥΜΕ?ΕΣΎ ΔΗΛΑΔΉ ΠΟΥ ΦΕΎΓΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗ ΔΟΥΛΕΊΑ ΚΆΘΕ ΛΊΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΆΚΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ "ΤΈΡΑΣ" ΌΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΏΝΕΤΕ ΤΙΣ 3 ΠΡΏΤΕΣ ΜΈΡΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΌΤΗ, ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΉΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 26 ΜΈΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΎΤΑΙ?" Αλλά πως να τα πεις όλα αυτά στο τέρας. Θέλει να δείξει ότι κάνει οικονομία στην εταιρία και δεν σπαταλάει έτσι τζάμπα το χρήμα του εργοδότη. Ούτε το δεχόταν ότι ήταν έτσι όπως του τα έλεγα εγώ. Και δεν φταίω εγώ η νομοθεσία είναι έτσι. ΚΙ΄ΑΝ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΊΑ, " ΤΈΡΑΣ", ΤΌΤΕ ΤΙ ΣΚ..........Α ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΣ ΕΊΣΑΙ? Ακριβώς όπως τα λέω. ΠΕΤΑΜΈΝΑ ΛΕΦΤΆ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΙ.

0 θεικα σφαλματα: