THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Στέιτς...Στάζε....Στάζ...(Στάξε κι έβρεξε)..

Βρε παιδί μου, τι είναι κι αυτό με τα stage, ή όπως αλλιώς θέλουν να λέγονται? Θα αρχίσω πάλι να δαγκώνω, εκεί που προσπαθώ να είμαι γλυκιά! Δηλαδή τι σκατά θέλουν πάλι όλοι αυτοί? Το πρόβλημά τους δεν ήταν, ότι δεν παίρνουν λεφτά (420 ευρώ το μήνα), ότι δεν δικαιούνται δώρα, άδειες, κι όλα αυτά τέλος πάντων που τους κατατάσσει σε άλλες κατηγορίες? Δεν τα ξέρανε όλα αυτά όταν ήταν στον ΟΑΕΔ? Γιατί ρε παιδιά? Δεν το κατάλαβα! Είπαμε η Ελλάδα παράγει Δημόσιους Υπαλλήλους αλλά όχι κι έτσι! Κατέβηκαν όλοι στο κέντρο της Αθήνας για να φωνάξουν για μονιμότητα, γιατί λένε ότι τόσα χρόνια κάλυπταν θέσεις! Και πάλι λέω, δεν κατάλαβα! Εσείς δεν ήσασταν που λέγατε ότι δεν είναι καλό αυτό, ότι σας έχουν μόνο με λίγα ευρώ να δουλεύετε και δεν έχετε άλλα δικαιώματα? Άρα δεν σας έκανε αυτό το μέτρο. Γιατί μείνατε εκεί τότε? Γιατί δεν πήγατε στον Ιδιωτικό τομέα να δουλέψετε? Άλλοι είναι στο Υπουργείο Οικονομικών, άρα στις εφορίες, άρα λογιστές! Γιατί δεν πάτε σε λογιστικά γραφεία να δουλέψετε! Είναι τα μόνα σας πληροφορώ ότι δεν έχουν οικονομική κρίση! Αλλά σου λέει, που θα πάει, θα μας ξεχάσουν, θα κάνουμε και καμιά δεκαριά χρόνια εδώ στις Υπηρεσίες, και μετά θα γίνουμε μόνιμοι!! Όχι ρε φίλε, δεν θέλω να ταΐσω άλλους κηφήνες! Δεν αντέχει η τσέπη μου, και τα νεύρα μου! Ναι, να σας πάρουν σε Δημόσιες Υπηρεσίες, αλλά με Ιδιωτικού Δικαίου! Δουλεύεις, μένεις. Δεν δουλεύεις, απολύεσαι! Εμείς είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού δηλαδή, που πληρώνουμε όλους εσάς τους κηφήνες? Και να πω ότι έχουμε και καμιά εξυπηρέτηση να πω, πάει στο διάολο, πληρώνω αλλά έχω και μια εξυπηρέτηση! Εσείς όλοι μαζί έναν ΆΝΘΡΩΠΟ δεν κάνετε! Όχι άλλο κάρβουνο στη δική μου πλάτη! Πρώτα φιλάτε κατουρημένες ποδιές για να μπείτε, και μετά κάνετε απεργίες γιατί δεν σας φτάνουνε!! Αϊ σιχτίρι με όλους εσάς!

0 θεικα σφαλματα: