THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Όχι άλλο κάρβουνο.....

Στάχτη γίνανε όλα, στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας. Ξεσηκώθηκε λέει η νεολαία. Άαααντε!! Γιατί άραγε? Δεν ξεσηκώθηκε μόνο η νεολαία, ξεσηκώθηκαν κι οι κλέφτες. Μες την καλή χαρά, όλοι τους. Να βλέπεις τα τσογλάνια να σπάνε κοσμηματοπωλείο, και να τραβάνε έξω τα ρολόγια με ένα ξύλο. Να βλέπεις τον άλλον να μπαίνει σε μαγαζί με υπολογιστές, να κλέβει, και να ξαναπηγαίνει στο ίδιο για να πάρει και τα υπόλοιπα, και στο τέλος έφερε και τους φίλους του. Αυτοί δεν είναι η νεολαία που ξεσηκώθηκε. Η νέοι έχουν όνειρα, και ελπίδα για μια όμορφη Ελλάδα, χωρίς λαμόγια, χωρίς βολεμένους μόνο, με ίσα δικαιώματα για όλους(δεν ξέρω από που τα οραματίζονται όλα αυτά, όταν ακούνε όλη μέρα τους γονείς τους να βρίζουν αυτούς που ψήφισαν, αλλά τέλος πάντων, αυτά θα τα πούμε άλλη ώρα). Ο ιδεολόγος δεν είναι κλέφτης, αυτός που θέλει να δείξει την αγανάκτηση του, δεν είναι κλέφτης, αυτός που αντιδρά όταν του λένε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση που ζούμε, δεν είναι κλέφτης. Είναι αγανακτισμένοι άνθρωποι. Όπως αγανακτισμένοι είναι αυτοί που χάσανε την περιουσία τους. Ποιους βρίζουν και καταριούνται νομίζετε? Τους Αστυνομικούς, και τους Πολιτικούς. Σκότωσε το παιδί ένας ηλίθιος αστυνομικός, τους πήρε η μπάλα όλους. Βγαίνει κι ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης, και λέει ότι αυτός ο αστυνομικός έχει προσληφθεί επί ΠΑΣΟΚ. Αυτό ήταν το ζητούμενο? Έχει γεννηθεί επί χούντας, μήπως φταίει αυτό? Άνθρωπε μου πας καλά? Εσείς έχετε προσλάβει όλους τους έξυπνους Δημοσίους Υπαλλήλους δηλαδή? Που μου παρακράτησαν φόρο στην Εφορία, για ένα χρέος μου, λένε, αλλά δεν ξέρουν από ποιο χρέος. Και σκοτώθηκα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Μου στοίχισε 4 μεροκάματα για να τρέχω να φέρνω χαρτιά για να δουν ότι κάνανε λάθος. Τα έχουν πάρει από τον Ιούνιο τα λεφτά και δεν στείλανε ούτε ειδοποίηση Αυτός προσλήφθηκε επί των ημερών σας. Ποιος θα μου πληρώσει εμένα τα μεροκάματα, μου λέτε? Όταν λέει ο Πρωθυπουργός ότι θα αποζημιωθούν όλοι για τις ζημιές , ποιος νομίζετε ότι θα πληρώσει? Εμείς βέβαια. Εγώ θέλω να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Δεν μπορώ να μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Και πιο πολύ δεν μπορώ να δεχτώ ότι έχουν δίκιο. Αφήστε τα παιδιά να μιλήσουν, είναι η σειρά τους. Πιάστε τους κλέφτες και τους εμπρηστές Όχι άλλο κάρβουνο.........

0 θεικα σφαλματα: