THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Εφορία, όπως λέμε Εφιάλτης.....





Α ρε Λεωνίδα, αν τότε στις Θερμοπύλες σκότωνες τον Εφιάλτη, πριν σε προδώσει, τώρα δεν θα είχαμε την Εφορία πάνω στο κεφάλι μας, σαν εφιάλτη. Άκουσον-άκουσον, πλήρωσε το κράτος 6,000,000 ευρώ, και έβγαλε μια καμπάνια για την φορολογική συνείδηση του Έλληνα. Δηλαδή λέει: Πληρώστε Έλληνες κανονικά τον φόρο σας και μην κλέβεται. Καλά πόσο ηλίθιοι είναι εκεί στη Βουλή? Πόσο βλαμμένοι είναι οι Σύμβουλοι αυτών στην Βουλή? Ξόδεψαν 6,000,000 ευρώ για να πουν στον Μήτσουλα και τον Φίτσουλα πληρώστε την Εφορία και μην κλέβετε? Μα ο Μήτσουλας κι ο Φίτσουλας, αγαπητοί μου, είμαστε εμείς. Είμαστε το 85% που πληρώνει αυτό το χάος που λέγετε κράτος. Που μας ξεζουμίζετε κάθε χρόνο, και μας τα παίρνετε πριν ακόμη πληρωθούμε. Σε ποιους λοιπόν απευθύνεστε? Αυτοί που δεν πληρώνουν τους ξέρετε, αλλά δεν μπορείτε να τους αγγίξετε! Θέλετε λοιπόν να τους πιάσετε στο φιλότιμο? Ποιο φιλότιμο? Έχουν? Κι αφού δεν έχουν φιλότιμο, εγώ γιατί πληρώνω πάλι? Δηλαδή ξοδεύεις τα λεφτά μου, ΠΑΛΙ, για να πεις σ αυτούς πληρώστε. Γιατί δεν πας απευθείας σ' αυτούς να τα πάρεις? Δεν μπορείς, και το ξέρεις. ΜΗΝ ξοδεύεις τα λεφτά μου όμως για να τους στείλεις μήνυμα. Άντε μου στο διάολο. Πήγαινε να τα πάρεις από τους παπάδες. Γιατί είναι αφορολόγητοι αυτοί, ξέρουμε? Όταν βγαίνει ένας παπάς και λέει ότι έχει 3,000,000 ευρώ στην άκρη για τα γεράματα του, (ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΑ,) και τα απόκτησε με την δουλειά τόσον χρόνων, τρελαίνομαι! Ψάχνω να βρω που πήγε τα χρήματα ο άντρας μου. Δεν κατάλαβα. Κι ο δικός μου δουλεύει τόσα χρόνια, εμείς γιατί δεν έχουμε 3,000,000 ευρώ? Άι σιχτίρ πια. Κόψτε απ τα δικά σας, εσείς εκεί από τη Βουλή. Στο φιλότιμο δεν το ρίξατε? Το δικό σας φιλότιμο που πήγε? Ε όχι να ζητάτε μόνο, να δώσετε κιόλας.

0 θεικα σφαλματα: