THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Εκλογές και χρυσά κουτάλια.......


Φίλοι μου αγαπημένοι, γεια σας και χαρά σας!!(Πω πω, που τον θυμήθηκα τον Άλκη Στέα)! Χάθηκα και φοβηθήκατε μη μείνετε μόνοι σας???(ψώνιο) Λοιπόν, άνοιξαν τα σχολεία και πήρα σειρά κι εγώ!(Μεγάλη εφεύρεση τα σχολεία). Έχουν γίνει πολλά αυτό το καλοκαίρι, αλλά θα τα πάρουμε με τη σειρά! Ας αρχίσουμε με τις εκλογές, που είναι και επίκαιρο θέμα! Εκλογές είχαμε και τον Ιούνιο, Ευρωεκλογές έστω!! Πόσα φύγανε τότε? Γύρω στα 200,000,000 ευρώ!! (Σιγά το ποσό)! Δεν ήθελα να πάω να ψηφίσω! Πήγα όμως, γιατί κάτι μου έλεγε να πάω! Ήμασταν εγώ κι ο κούκος. Η επιτροπή, εγώ και κανάλια της τηλεόρασης, για να δείξουν ότι κανείς δεν πήγε να ψηφίσει! Εκεί που άρχισαν να χειροκροτούν, που είδαν έστω και έναν άνθρωπο, βλέπω ότι δεν είμαι γραμμένη στον κατάλογο, αλλά είναι η μάνα μου, που έχει πεθάνει εδώ και 3 χρόνια περίπου!! Το είχα αναφέρει και στις εκλογές του 2007, ότι η μάνα μου πέθανε, αλλά αυτοί θεώρησαν ότι πρέπει να αναστήσουν εκείνη και να πεθάνουν εμένα!! Τρεχάτε ποδαράκια μου, για να ψάξετε μέχρι που έγινε η ζημιά!! Μόνο για την εφορία ήμουν ζωντανή!( Η ριμάδα η εφορία, εκεί δεν σε πεθαίνουν ποτέ.) Τέλος καλό όλα καλά, τώρα είμαι ζωντανή για όλους! Έρχονται λοιπόν οι Βουλευτικές Εκλογές. (Αμάν πια, εδώ παράγουμε μόνο Δημόσιους Υπαλλήλους και εκλογές). Σιγά τι θα μας στοιχίσει? Μόνο, 300,000,000 ευρώ, κι αν δεν βγουν με την πρώτη, (καήκαμε,) άλλα 300,000,000. Πω πω γλέντια! Με χρυσά κουτάλια θα φάμε βρε!!!!

0 θεικα σφαλματα: