THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Γονείς....!!!


Αλήθεια, πόσοι από σας δεν έχετε ακούσει τη φράση," εγώ στην ηλικία σου!!" και κουνώντας το χέρι θέλει να σου δείξει ότι έκανε σημεία και τέρατα?? Δηλαδή τι σκατά έκανες στην ηλικία μου, παραπάνω από ότι κάνω εγώ?? Έχεις τον πατέρα σου που δεν σ' αφήνει να βγεις από το σπίτι, μην τυχόν και μπλέξεις!! Ωραία! Γιατί δεν εξηγείς τι εννοείς με το θα μπλέξεις?? Θα βρω γκόμενο? Θα μπλέξω με ναρκωτικά? Θα εθιστώ στο αλκοόλ?? Θα αρχίσω το τσιγάρο?? Μου πετάς ένα θα μπλέξεις, και τέλος!! Αρχίζει η μάνα σου! " Στην ηλικία σου, βοηθούσα την μάνα μου. Ήξερα να μαγειρεύω, και να καθαρίζω ένα σπίτι! Τώρα εσείς κορίτσια πράγμα, είστε κουρασμένες χωρίς να κάνετε τίποτα!! Ένα αυγό δεν ξέρετε να βράσετε, να δω τι σπίτι θα ανοίξετε!!" Με το κλειδί θα το ανοίξω το σπίτι, δεν κατάλαβα!! Και τα κορίτσια δεν κουράζονται?? Γιατί η κούραση να είναι προνόμιο των μεγάλων?? Ξέρεις τι κάνω εγώ όλη μέρα και με κρίνεις? Κι όποιος δεν ξέρει να μαγειρεύει δηλαδή πεθαίνει της πείνας?? Θα μαγειρέψω όποτε θέλω, αν θέλω, κι ότι θέλω! (Δεν μου αρέσουν τα αυγά).

Πραγματικά, προσπαθώ να συναντώ και να γνωρίζω καλύτερα τους γονείς για ένα μόνο λόγο: Με βοηθά να συγχωρώ τα παιδιά τους!!

Πάντως, μέχρι να καταλάβει κάποιος πως ο πατέρας του μπορεί να είχε δίκιο, αποκτά γιο που πιστεύει ότι έχει άδικο!!

Τι να πω βρε παιδί μου, το πρώτο μισό της ζωής μας καταστρέφεται από τους γονείς μας, και το άλλο μισό από τα παιδιά μας!!

0 θεικα σφαλματα: