THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Φάνιη μου, τη λέμε τη λέξη "καλημέρα"........

Καλή χρονιά παιδιά, χαρά, υγεία, ευτυχία. Τι κακό κι αυτό βρε παιδιά, που μόλις λες σε κάποιον καλημέρα, σε κοιτάζει κάπως παράξενα. Αναρωτιέται αν ξέρεις κάτι και του το κρύβεις. "Γιατί μου είπε καλημέρα, τι ξέρει"? "Γιατί μου είπε καλή χρονιά, μήπως μου κρύβει κάτι"? Τη λέμε τη λέξη καλημέρα, Φάνιη μου! Φοβόμαστε να γελάσουμε! Γελάμε και μετά κάνουμε τον σταυρό μας και λέμε σε καλό να μου βγει, πολύ γέλασα! Γιατί να μου βγει σε κακό δηλαδή, επειδή γέλασα? Έχουμε χάσει το νόημα της χαράς, της ζωής, του γέλιου. Πως μας κάνανε έτσι? Δεν μπορούμε να διασκεδάσουμε, να ταξιδέψουμε, να αγαπήσουμε! Ο νέος ψάχνει για κοπέλα με σπίτι, κι η νέα ένα αγόρι τουλάχιστον να είναι μόνιμος σε Δημόσια Υπηρεσία! Έτσι και σε δουν να χαμογελάς στο δρόμο, κάνουν το σταυρό τους. "Αχ, τον καημένο από τι να το έπαθε?" Εγώ βάζω πλέον το ακουστικό του κινητού μου στο αυτί, και νομίζουν ότι με κάποιον μιλάω, κι έτσι δεν με περνάνε για τρελή! Σε ποιο σημείο φτάσαμε Φάνιη μου? Τη λέμε τη λέξη καλημέρα Φάνιη μου, δεν είναι δύσκολη λέξη!!!!

1 θεικα σφαλματα:

Ángel de la Vida είπε...

Καλημέρα!!!
..Έχεις δίκιο, δεν ήταν όσο δύσκολο νόμιζα!!..
:)