THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Εθνικό Ανθρωπό-λόγιο, με κτήμα


Το μάθατε βέβαια ότι άρχισε και στην περιοχή σας το Κτηματολόγιο. Είναι για τους Δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Από πέρσι παίρνω να ρωτήσω πότε ξεκινάει στην περιοχή μου. Από το νέο έτος μου λέει μια κυρία. Παίρνω το νέο έτος, από τον Φεβρουάριο μου ξαναλέει η κυρία. Παίρνω τον Φεβρουάριο από τον Μάιο μου ξαναλέει η κυρία. (Βαρεθήκατε?) Τώρα έγινε Ιούνιο. Μήπως έχουν κάνει σύμβαση με τον Ο.Τ.Ε, και σε βάζουν να παίρνεις συνέχεια? Εγώ όλα τα περιμένω πια, τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση. Μαθαίνω λοιπόν, ότι θα πληρώσω 35 ευρώ για το ακίνητό μου. Ναι αλλλλά ( τα θέλει τα λάμδα του) δεν είναι μόνο στο όνομα μου το ακίνητο, το έχω μαζί με τον άντρα μου 50-50, που σημαίνει ότι θα πληρώσω εγώ 35 ευρώ κι’ άλλα 35 ο άντρας μου. Αν τώρα αυτό το ακίνητο το είχαμε 4 άτομα, από 35 ο καθένας θα πλήρωνε. 35 x 4 = 140 ευρώ. Πάτε καλά? ΕΕΕΕΕΕΕ? Η να βάλω τις φωνές? Κι από τη μύγα ξύγκι θα βγάλετε? Δεν το κατάλαβα? Όταν μας έστειλε η Ευρωπαϊκή Ένωση τα 54,000,000 ευρώ για το Κτηματολόγιο, τι κάνατε? Γιατί τότε, θα το κάναμε δωρεάν. Εκτός που δεν κάνατε τίποτα με αυτά τα λεφτά,(κάπου πήγαν, αλλά που?) μας τα ζήτησαν πίσω και φάγαμε και πρόστιμο. Και τώρα θέλεις να τα πάρεις από μένα και κάθε εμένα? Γιατί? Και αν δεν σου τα δώσω στην ώρα του, θα μου βάλεις και πρόστιμο!! Εσύ, τι πρόστιμο θα πρέπει να μου πληρώσεις, που έχασες τα λεφτά μου? Και πλέον δεν είναι Κτηματολόγιο αλλά Ανθρωπολόγιο. Με το κεφάλι πληρώνουμε, όχι με το κτήμα……..

0 θεικα σφαλματα: